Skip to main content
Χωρίς κατηγορία

Μυϊκή προδιάθεση

Από 26 Αυγούστου 2022Χωρίς Σχόλια1 λ. ανάγνωσης

Αντιρεαλιστικά πρότυπα; Παντού και πάντα. Γυμνάζεσαι 28 χρόνια, ο φίλος σου άρχισε γυμναστική 3 μήνες και ήδη φαίνεται τέρας; Μην του σκάσεις τα λάστιχα! Άσε κάτω τη μακαρονάδα Τάκη, δεν τελείωσαν όλα!

Η αλήθεια είναι πως το να γυμνάζεσαι δεν είναι το 100% που συμβάλει στην μυϊκή ανάπτυξη. Το 10% είναι γυμναστική, το 40% είναι διατροφή και το 50% ποιοτικός ύπνος. Υπάρχει όμως κάτι πάνω από όλα αυτά. Τα γονίδιά σου.

Ο κάθε άνθρωπος έχει συγκεκριμένη γενετική προδιάθεση για το τι μυική ανάπτυξη θα έχει, τι δύναμη θα έχει σε σχέση με τον μυικό του όγκο, πιοί μύες δυναμώνουν ή μεγαλώνουν πρώτοι και που κρατάει λίπος ο οργανισμός και με ποιές τροφές ή κινήσεις κάνει καύσεις.

Μία άλλη συνήθης παρανόηση είναι πως όσο πιο πολλές ώρες γυμνάζεσαι, τόσο πιο πολύ χτίζεις. Ανάλογα το στόχο και την περίπτωση, πολλές φορές less is more.

Χρειάζεσαι βοήθεια;

Για περισσότερες πληροφορίες ή για να κλείσεις ραντεβού, μπορείς να έρθεις σε επαφή μέσω των στοιχείων επικοινωνίας.