Skip to main content
Χωρίς κατηγορία

Τα θαλασσινά στη διατροφή μας

Από 26 Αυγούστου 2022Χωρίς Σχόλια1 λ. ανάγνωσης

Τα θαλασσινά έχουν αναγνωριστεί ως ευεργετικά τρόφιμα καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος. Πιο αναλυτικά:

Τα στρείδια είναι πλούσια σε βιταμίνη Α (όραση, ερυθρά αιμοσφαίρια, ανάπτυξη ιστών, ανοσοποιητικό σύστημα)

Τα στρείδια, ο αστακός, οι γαρίδες, οι καραβίδες και τα καβούρια είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β (παραγωγή ενέργειας, ψυχολογία, νευρικό σύστημα κ.α.) και βιταμίνη D (απορρόφηση ασβεστίου – υγεία οστών και δοντιών).

Ο αστακός περιέχει κάλιο, σελήνιο, ψευδάργυρο και Β12.

Τα θαλασσινά όπως και τα λιπαρά ψάρια περιέχουν τα ευεργετικά και αγαπητά μας Ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία βοηθούν στο ανοσοποιητικό, την αποδοτικότερη λειτουργεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.

Καλή όρεξη!

Χρειάζεσαι βοήθεια;

Για περισσότερες πληροφορίες ή για να κλείσεις ραντεβού, μπορείς να έρθεις σε επαφή μέσω των στοιχείων επικοινωνίας.